تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟ چرا در فصل پاییز پوستمان خشک می شود؟ انتقاد وزیر سابق بهداشت از مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دست کوتاه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق | بازنشستگان کشوری ۶ بر ۳ از بازنشستگان کارگری جلو افتادند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳) | کاهش محسوس دما از بعدازظهر جمعه مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی بدون تغییر تا سال ۱۴۰۵ اجرا می‌شود صدور اجرائیه مهریه الزاماً به معنای طلاق نیست | کاهش ۱۳ درصدی درخواست ثبت اجرای مهریه در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته تأکید دوباره مجلس بر لزوم اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نمونه‌برداری دامپزشکی از گوشت‌های ارزان یک فروشگاه در مشهد | دست‌های لرزان برای خرید گوشت ارزان سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی ۳۰ درصد افزایش یافته است راهکارهای جلوگیری از جعل گذرنامه‌های بین‌المللی از زبان رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا زمان صدور احکام پیش‌بینی بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد، شنبه (۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳) در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق ۴۸ درصد تماس‌های مردمی با اورژانس ۱۱۵ مشهد مزاحمی و نامرتبط است سامان‌دهی بیش از سه هزار کودک بدسرپرست یا بی‌سرپرست در خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی خبر خوب برای پرستاران، تخصیص بودجه ۳همتی برای تسویه مطالبات ۱۴۰۲ پرستاران توصیه‌های طب ایرانی برای پیشگیری از سرماخوردگی و آنفلوانزا و درمان آن‌ها دشواری‌های پیگیری پرونده‌های قصور پزشکی که خیلی‌ها را از ادامه راه بازمی‌دارد ثبت ۲۵ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰ در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ پلیس فتا: ارسال پیامک‌هایی با عنوان سفرهای ارزان، کلاهبرداری است کشف راز سرقت‌های مرموز خودرو در بولوار توس مشهد نواخته شدن زنگ «آغاز نصرالله» در تمامی مدارس کشور (۱۱ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما به دستور رئیس قوه قضائیه + ویدئو

  • کد خبر: ۲۳۹۹۴۸
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما به دستور رئیس قوه قضائیه + ویدئو
وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری خود از توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما به دستور رئیس قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهرداد بذرپاش در نشست خبری خود در خصوص قیمت پرواز‌های اربعین امسال، اظهار کرد: برای آسایش مردم در ایام اربعین  علاوه بر افزایش پرواز‌ها به مقصد مرز‌های کشور و عراق به ویژه نجف، نرخ ثابت تعیین خواهد شد.

وی افزود: فعلا قیمت بلیت پرواز‌های اربعین مشخص نشده و سازمان هواپیمایی کشوری این نرخ را اعلام خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه یادآور شد: یکسال و نیم در وزارت راه و شهرسازی تلاش کردیم تا قیمت بلیت پرواز ساماندهی شود. عرصه و تقاضا در این بخش تناسب ندارد و بر اساس برآورد اولیه انجام شده در وزارت راه و شهرسازی سه برابر عرضه موجود، تقاضا در بازار داریم.

بذرپاش ادامه داد: بیش از ۱۰۰ هواپیما در دولت سیزدهم به ناوگان اضافه شده و از آن سو تعدادی هم از رده خارج شده است. باید با یک سری اقدامات این بخش را به تعادل برسانیم تا بین پرواز‌های داخلی و خارجی تراز برقرار شود.



وی تاکید کرد: در رابطه با قیمت‌گذاری دولت در بخش حمل‌ونقل هوایی، یکی دو شرکت در دیوان عدالت موضوع را مطرح کردند. استناد هیئت عمومی دیوان رای آزادسازی نرخ‌ها به برنامه پنجم بود که البته این برنامه ۶ سال قبل منقضی شده است. از این رو این احکام دیگر قانون نیست مگر اینکه به قانون دائمی تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه حکم آزادسازی نرخ بلیت هواپیما از ابتدا نادرست بوده و آزادسازی ظلم در حق مردم است، گفت: آزادسازی زمانی معنا پیدا می‌کند که عرصه و تقاضا متناسب باشد. همکاران وزارت راه اعلام کردند برنامه پنجم به اتمام رسیده است. آنها گفتند  آزادسازی چند ماه در دولت اول روحانی اجرا شده و باید ادامه پیدا کند.  



وی بیان کرد: در حال پیگیری از رییس قوه قضاییه پیگیری کرده ایم که حکم توقف رای دیوان را هم گرفته بودیم. در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی نرخ سوخت ۶۰۰ تومانی در حال دریافت می‌کنند، یعنی یک پنجم سوخت تحویلی به مردم. باید این رویه اصلاح شود.

وی یادآور شد: با نرخ‌های قبلی هیچکدام از شرکت‌های زیانده نیستند و برخی شرکت‌ها با سود‌های بسیار بالای فعالیت می‌کنند. با نرخ ۶۰۰ هزار تومان برای هر بلیت پروازی نرخ زیان در ایرلاین‌های داخلی شناسایی نشد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->